GÖR EN COMEBACK! <3

Jag ska börja blogga igen! Jag har varken varit inne på Sso eller på bloggen så tänkte sätta igång den igen, men 
det kommer ju som sagt ta ett tag för jag behöver en helt ny Layout för nu har jag 10 hästar(snart 11 hihi!)
Och behöver ändra massor men det ska gå!
 
 
LAYOUT
ÄNDRA HELA BLOGGENS SIDA
KOMMA IGÅNG 
VISA ALLA NYA HÄSTAR
 
 
Men här är iallafall en bild på min arab,ska skaffa den nya bruna snart när jag har råd för blev inte riktigt
nöjd med mitt köp... :P
Han heter Goldjumper :)
Det är ganska svårt med 10 st så undra hur det kommer bli med 11... xD
 
Tjao!// Thea


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback