New Pony, New Hair!

 OMG! Köpte precis den vita ponnyn i Fp och den heter MiniMagic! Den kallas Minnie :D

Det är ett sto, som är urgullig och har världens personlighet!

Nu får Belle också en tjej kompis xD

 

Nu blir det att mata 7 hästar!

Har köpt nytt hår också! Ett hår i gåd som är skitsnyggt och så ville jag baa byta för har haft mitt i hundra år typ!

 

Och det kommer en ny header snart där Pepper och Minnie kommer vara med i, men måste få lite hjälp av min bästa kompis då!

 

Det var allt!

Här är en bild!

På Minnie och mitt nya hår! :)
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback