Förlåt

Bloggningen kommer dra igång igen men eftersom man inte kan ta bilder på min nya dator måste jag gå in på min gamla och det kan ta tid så just nu kanske det inte blir så mycket bilder men jag ska försöka!

Och ja, det blir en ny header snart där Wildpepper är med men jag vet inte om det blir först jag köpt en ponny, har 311 sc men jag vil ju ha palominon men jag tror jag kommer köpa den vita nu, orkar inte vänta 3 veckor då väntar jag hellre 2 ;)

Så här ligger hästarnas levlar till:
Thunderking: 15

Skydancer: 13

Darkrebel: 6

Snowbelle: 6

Midnightbeauty: 5

Wildpepper: 5

Så jag håller på men när ponnyn kommer satsar jag på den sen antagligen Skydancer ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback