Tillbaka!

Jag är nu tillbaka med en ny design och ett nytt humör!
Är med i klubben Ocean Kings med fantastiska Linn Oldlee!
Själv är jag Klubbledare med Alicia Shortbard!
Alla medlemmar är såklart fantastiska!

Jag har nu 8 hästar också! Vi välkomnar en liten ponny till vid namn Dreamspot, han kallas Walle!

Kommer försöka blogga men nu kan det ta ett par timmar eftersom spelservern nyss stängde ner för Onsdags uppdateringen!
Kanske har ngn bild jag kan lägga upp emellan det!

Och alla mina hästars namn står på Designen!
Tyckte det blev så många så bara King fick vara med
på bilden!

Tackar Hedvig Mcfield stort med hjälpen av Headern och Designen!

Nää, nu ska jag inte skriva mer! Börjar bli mkt! xD
Tjao!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback