Omg! 1 års bloggande!

Imorgon den 31 Oktober kl 08.47 på morgonen har jag bloggat exakt 1år på den här sajten! :D
Tänkte då, eftersom det är haloween då! Lägga upp en specialare!
 
Sak försöka lägga upp så många bilder jag bara kan för er skull!
 
Men senare ska jag bort till några vänner för att fira Haloween men tills dess ska vi ha jättekul!
Hoppas jag kan få med klubben på några saker också! xD
 
Ni kan väl kommentera om det är ngt speciellt ni vill att jag ska lägga upp eller göra imorgon?
Hoppas det kommer en ny Haloween outfit också! för jag hatar verkligen den som man fick förra året!
Gud xD
 
Inget hat Sso! D:
 
Iaf, Kommentera gärna!
Ska lägga upp ngt inlägg emellan!
 
XOXO Thea!


KOMMENTARER
Hedvig Mcfield

Grattis min fula fisk ♥

Svar: Tack på dig med min Mört :)
Thea Moonwright

2013-10-30 12:27:44
URL: http://hedvigmcfield.blogg.se
Hedvig Mcfield

Vill att du bloggar om mig ;*

Svar: Ego Hedda xD
Thea Moonwright

2013-10-30 12:28:26
URL: http://hedvigmcfield.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback