Okej!

Ookej okej okej!
Kan inte galoppera någonstans!
Kan bara skritta trava backa och stå stilla, och jag travar som dom gamla
Jorvik hästarna!
Grrr! Min gubbe springer ju snabbare, kanske ska ta mig till ställen med den ikväll! xD
 
Hoppas det är borta imorgon för mst ju kunna vara lite snabb till alla ställen också,
tänk om jag inte kan tävla i lopp heller"
 
 
 
Önksa mig lycka till, och om ni har nån fråga som kan hjälpa mig och om ni har några ideér om hur jag skulle
kunna fixa det så skriv det bara i en kommentar!
 
>____________<
              :
              :
     -------  -------
 
 
Snygg gubbe xD


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback