Ooops! Again D:

La inte upp det här som jag skulle gjort för typ en hel vecka sen.... xD
Jaja, misstag kan ju hända, särskilt mig varje dag typ xD
Jaja nu måste jag sluta skriva så mycket, här är bilderna!
Först blev det att bära på lite tunga tunnor! Usch jobbigt!
Sen skulle man visst åka båt till Dark Core O.o
Scary place.....
Sen började äventyret!
Hoppas dom inte hittar mig bakom lådan!
OMFG högt! O.O
Bredvid står Mörkerryttaren och Katja en bit bort.....
Hehe, Justin, ser ut som du har häng xD
Sista bilden, när man åker i båten :)
 
Jaja det var alla bilder från det äventyret!
Men äventyret har ju bara börjat, hoppas jag.....
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback