Turning ;_;

Tjobba tjena hallå!
Körde en barbacka lektion i barrel race med Sky idag!
Han känns underbar och framåt sedan igår då jag ändra hans man och svans,
kanske känns han fri när han inte har knoppar? I vilket fall
var han underbar att rida så jag passade på på barrel racing.
 
Han var framåt och gjorde stora framsteg, han är min underbara häst som kan
Dressyr och Barrel Racing
Och King är min Fältävlan och hopphäst, mina gullepluttar ;_;
 
Ps, Sky är 5år, och King är 11år! Gamla pojken ;)
 
Här är bilderna från passet:
 
 
Nu började jag verkligt med allt ;)
 
 
 
 
 
 
 
Good Boy!
Hoppas det går så bra att man kan ta en uteritt utan att han ska göra en skänkelvikning för fåglarna xD
 
See you later aligator!
Hoppas på att lägga upp fler inlägg idag, kanske efter uppdateringen?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback