Sorry sorry sorry!

Jag har lagt ner lite på bloggandet då jag är en person som inte orkar...
Dessutom känns det som ingen tittar på den längre och då känns det meningslöst.
Det var många som tittade men det blev färre och färre i Maj, fortfarande är det
ju personer som kollar men känns meningslöst
när det inte är mer än 20 på 2-3 dar.
 
Jaja det här kanske muntrar upp er ;)
Hehe level 13, jag är ingen tävlings människa men nu är Sky i en level högre!
Satsar på level 15 innan mitt köp av en ny häst om några veckor xD
 
Det är är vad som kommer hända inom denna månad troligast.
1. Nya ikoner som jag kommer ha efter varje inlägg.
2. Bakrunden kanske ändras också.
3. Header! Hedvig Mcfield kommer göra en ny header till mig!
en snart så både Sky och King får vara med, sen en
när Angie eller om jag sparar till en frieser men det underbara namnet DarkRebel....
Mohaha!!
Hehe xD Jaja bara alla mina hästar får vara med!
 
Tjingeling!
Ps: Har inte Frieserna ovanligt smalt mage om man tittar på bilden?
Den ska få Myckeeeeeet maaat ;)
 
Ooooh! Höll på att glömma, måste spara till den gråa ju!
Den får namnet GrayStone, hade helst velat haft GreyStone men det fanns inte xD
 
Så troligen några hästar i framtiden
SnowAngel
DarkRebel
GrayStone
 
Men DarkRebel ska vara nån av dom 3 olika svarta hästarna på Sso ;)
 
Bye bye!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback