Paint-Ball!

Igår körde jag, Hedda ,Tindra  och Rita Paint-Ball!
Första gången var det jag och Tindra mot Hedda och Rita,
det skulle vara 5 ronder i första matchen men efter 4 ronden
så hade jkag och Tindra 3pöäng och dom 1 så vi skulle vinna 
i vilket fall somhelst xD
Sen körde vi en gång till, då blev det jag och Hedda mot
Rita och Tindra 
Och mitt lag vann igen!
 
Har ingen bild men det är ett tips på vilken lek ni ska köra ;)
Det är ett rollspel så man har 2baser, en egna lags bas och den andras lags bas,
sen om man ser någon i det andra laget skriver man t.ex PANG! RITA!
Då får hon gå till vår bas och inte skjuta någon först alla i någons lag ha blivit skjutna xD
 
I baserna är man trygga, i sin egen asså, så det gäller att hålla utkik, vi var i fp,men
hollow woods och Vg går lika bra xD
 
 
 
 
Xoxo Thea


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback