Naj!

Var kvar tills nu, ca: 20min efter dom sagt att spelservern stänger ner
xD
Men nu dog jag....
Jaja ska åka och bada sååå tjingeling!
Här är bilder
 
 
Efter det stog att Spelservern stänger ner så tog det ca: 20min innan jag loggades ut, så hoppas
uppdateringen är klar när jag är hemma från stranden!

Hare brae!
 
Ps: Sommarlov idag!
Sjukt glad!
Hej,hej sommar!
 
 
Ingen klocka ringer mer....
 
Flaggan vajar på sin stång, lyssna på vår sommarsång
Snart så sjunger vi den blomstertid.
Visst var vårterminen lång, men den sprack som en ballong,
nu så blir det ro och frid.
Ingen klocka ringer mer''
Ingen skola snart vi ser, hej och mors goodbye gamla plugg!
 
Hoppar över lite jag glömt......''
 
Fröken får en blomsterkvast,vi får årets längsta rast, tack för det det vill vi ha.
 
Hoppar lite till....''
 
Rektorn har nu hållit tal, om moral och ideal, kören sjunger högt och fint och bra.
Sommarn kommer mer och mer, bin och blommor blir allt fler, ingen vill väl sitta inne nu
 
Ingen klocka ringer mer, ingen skola snart vi ser, hej och mors goodbye gamla plugg


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback