Weird & ugly :P

Hej! Jag har inget liv så lägger upp denna gamla fula bild, vet inte varför,
och fråga inte, jag vet den blev ful'! :P
Orkade inte ta bort nogrant på den
inklippta bilden, och det syns väldigt mycket!
 
PS: Snart får jag en framsida bild! Istället för blommor kommer
det vara bilder på mig! På Sso asså xD, tacka Hedda!
 
Hennes blogg: StarstableHedda.blogg.se
Jag tipsade henne och nu är hon helt fast vid Sso,
och hon är bättre på att göra konstiga och
fina bilder än jag xD Men jag kan hoppa bättre än hon på Sso,
för hon krockar hela tiden med allt, och det gör inte jag :).
 
xD


KOMMENTARER
Hedda

Krock

2013-02-23 08:43:03
URL: http://starstablehedda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback