5 outfit!

Här är hela 5 outfit som jag bara hade i ryggan för några dar sen xD
Alla Hjärtans dag oufit <3
PS: Glömde byta till den rosa hatten och ljusa byxorna xD.
Brun och vit oufit O.o
PS: Har nu en lång brun västernrock istället!
White outfit!
PS: Älskar denna bilden! c:
Här är höst outfiten! 
PS: Har istället den randiga bruna tröjan på mig ;)
Black outfit!And little white xD 
PS: Man kan ha min bruna ryggsäck till och röda eller bruna benlindorna istället!
 
 
 
Det var dom! För frågor om sakerna vart dom finns kanske, så skriv en kommentar!


KOMMENTARER
Hedda

Snygga :D Komentera hoss mig :D

2013-02-23 08:45:25
URL: http://starstablehedda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback