Såå!

Nu har jag tagit massa bilder på Pepper, eller Wild? Behöver kommentarer om vilket som är bäst smeknamn av dom två på honom :)
 
Här får nu njuta av den sötaste! Han passar mig så bra!
 
 
So cute!
 
 
 
 
 
The best horse ever right now!
Jag håller på och levlar honom, eftersom jag inte varit inne mycket så är han bara i level 3 xD
 
Men ja, han kommer 99% levla till level 4 idag!
Och nu ska jag levla med alla mina hästar xD
 
Thunderking - Level 15 Klart!
 
Skydancer - Level 13
 
Darkrebel - Level 6
 
Snowbelle - Level 6
 
MidnightBeauty - Level 4
 
Och ja Pepper levlar jag just nu :)
Tänk om man i framtiden kan levla sina småjur?
Med gulliga små tävlingar!
 
Ja, kommentera om Wildpeppers smeknamn ska vara Pepper eller Wild :)
 
Mvh Thea & Pepper
 
 


KOMMENTARER
Emma Waterbard

Jag tycker du ska kalla honom Pepper :)
Det är så sött :D

Svar: Aaa, har tänkt det men vill se vad dom andra tycker :)
Thea Moonwright

2013-08-18 12:38:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback