Fail Nytt!

Det kommer vara 13 härliga bilder ni får se :)
 
Alla kanske inte är riktiga fail för er men för mig är det det ;)
 
Jag tog bara alla runt steves gårs, sgb och marleys typ xD 
 
 
Missade såklart några fail som jag inte  hann fota men jag vill också att ni kommenterar om
vad ni vill ha för inlägg här på bloggen, och snälla, kommentera då för ingen kommenterar på min blogg
 
och då är det inte lika kul att blogga.....
 
Ser ju att massa tittar varje dag men ingen skriver en kommentar!
 
Som när jag undrade om jag ska kalla Wildpepper Pepper eller Wild, det har ingen heller kommenterar om!
 
Snälla gör det! <3
 
 
 
 
Och snart kommer ny header!
För då ska ju Pepper vara med :D
 
 
Mvh Thea
 
Här är bilderna!
Ska mosa dig Sofia! ;)
 
Vart tog huvudet vägen?
 
Im catch! D:
 
Kan kliva upp i sadeln med fötterna under stigbyglarna ;_;
 
Galoppera i luften!
 
Im stuck!? O.o
 
Ooops xD
 
Aldrig att jag åker ner i helvettet!
 
Vet inte om detta tak är normalt O.O
 
Fly in the Sky Baby! Med tyglar som ser ut som saturnus ;)
 
Inte in i bron ;_;
 
 Lite rakt :_:
 
Åk på bara sliderman! ;D
 
 
Kanske inte er humor, men det är min xD
 
 
 
 


KOMMENTARER
Maggie Highstone

Kul :D Inte riktigt min humor men några av bilderna var faktiskt roliga! xD

Svar: Haha xD Tack
Thea Moonwright

2013-08-18 12:37:12
Emma Waterbard

Saturnus! Den var faktiskt bra och dina ögon när du galopperade rakt ut i luften var rolig! :)

Svar: Hehe, Tack så mycket :)
Thea Moonwright

2013-08-18 12:37:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback